close עדכונים bell

רנו ארקנה E-TECH Hybrid במבחן דרכים

מבחני רכב

טל אבן ו 2025-05-28

רנו ארקנה E-TECH Hybrid רנו ארקנה E-TECH Hybrid. צילום תמונות: טל אבן

רנו ארקנה מציעה מראה רענן וצעיר בדמות רכב פנאי- קופה. פגשנו מכונית היברידית חסכונית מאד, המעניקה נסיעה שקטה וחלקה לרוב, המתומחרת כמו רכב משפחתי מן המניין. האם יש לה את כל הכלים כדי להפוך להצעה שקשה יהיה לסרב לה?

יצאנו לבדוק את הנושא, לאורך לא מעט קילומטרים.

 

רנו ארקנה E-TECH Hybrid – רקע

הארקנה של רנו היא רכב פנאי-קופה קומפקטי (c-suv). הדגם הוצג בשנת 2020 וכבר אז השתמש בפלטפורמת ה CMF-B המתקדמת, ששימשה את היצרן הצרפתי גם לדגמים נוספים, כמו הקפצ'ור.

לקראת סוף 2024 הוצג עדכון לדגם, שכלל בין היתר שדרוג קל בתא הנוסעים, חזית חדשה שכוללת גריל חדש ואת הסמל המעודכן של החברה.

הדגם משווק כיום בגרסת מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 1.33 ליטרים, עם תגבור חשמלי קליל (מיילד הייבריד), או בגרסה היברידית מלאה HEV - עם מנוע בנזין 1.6 ל' אטמוספרי נטול סיוע של מגדש טורבו, המתוגבר במנוע חשמלי, וזו האחרונה היא הגרסה הנבחנת כאן.

שתי הגרסאות מגיעות בשתי רמות גימור אפשריות, Evolution ו- Techno.

רנו ארקנה E-TECH Hybrid – עיצוב חיצוני, מימדים

עם מרכב פנאי-קופה, עיצוב הארקנה מייצר עניין סביבתי, אפילו בלבן של רכב ההדגמה.

בחזית יחידות תאורת פול-לד חדשות עם חתימת לד בצורת C, גריל "מעויני רנו" בשחור ובמרכזו סמל רנו המחודש, מכסה מנוע משתפל מטה, ופגוש קדמי עם לועות גדולים בשחור. בחלקו התחתון, כמו בזה האחורי, דיפיוזר להסטת הרוח ושיפור האווירודינמיות.

מהצד חישוקי 18" נאים, גג משתפל לאחור עד שהוא נחתם בדלת תא המטען עליה ספוילר קטן. הקורות כולן דקות יחסית והחלונות האחוריים מושחרים.

מאחור יחידות תאורה רוחביות עם פסי לד אדומים גדולים המעוצבים כגל, מוטיב אופייני לרכבי המותג. בפגוש האחורי משובצות 2 יציאות מפלט מלבניות.

מידות הארקנה מדברות על אורך של 4.568 מ', רוחב בן 1.82 מ' וגובה 1.576 מ'. מרחק הסרנים עומד על 2.72 מ', ומרווח הגחון מאפשר טיולי שבילים לא מאתגרים, עם 20 ס"מ.

רנו ארקנה E-TECH Hybrid – עיצוב פנימי, הנדסת אנוש ואיכות חומרים

למבחן התייצבה רמת הגימור Techno, הגבוהה מבין השתיים האפשריות בארץ.

כבר מהמפגש הראשון תא הנהג נראה עדכני ומרגיש פונקציונלי. החומרים כהים ברובם, אך מרגישים איכותיים למדי ועמידים, רובם עם מגע רך ולא תמצאו כמעט פלסטיק נוקשה, אולי רק בחלקים התחתיים של הקונסולה המרכזית.

לוח המחוונים הדיגיטלי 10" רב תצוגות, והמידע שמתקבל ממנו ברור. כך גם מסך המולטימדיה האנכי הצף (9.3"), שמגיב מהר והתצוגה בו נוחה לשימוש בעת נהיגה. יצוין כי שני המסכים מתכווצים לכדי 7" בגרסת הכניסה Evolution.

מתחת למסך הראשי כמה כפתורים פיזיים, ידית הילוכים עם מצב B לטובת רגנרציה (אין כפתורים מאחורי ההגה), ושלושה כפתורי גלגל נוחים וגדולים מתפעלים את בקרת האקלים (חד אזורית). בנוסף תמצאו כאן בלם יד חשמלי, אוטו הולד ותאי אחסון.

על ההגה כפתורים נוחים לתפעול של בקרת השיוט האדפטיבית, שימוש בדיבורית ומעבר בין תפריטי מחשב הדרך והתצוגות בלוח המחוונים.

מאחוריו, למטה, מסתתרת ידית קטנה לתפעול מערכת השמע, פתרון אהוב וותיק בקרב מכוניות צרפתיות בכלל, ושם נמצאים כפתורי הווליום, ומעין כפתור גלגל מאחורי הידית, שמניע רצועות של שירים קדימה ואחורה; ידיות להפעלת התאורה והמגבים נותרו כשהיו, והן נוחות לשימוש.

המושבים עצמם מתכווננים ידנית (גם בגרסה הבכירה), הם נוחים למדי ותומכים, ויחד עם כיוון ההגה, קל להגיע איתם לתנוחת נהיגה טובה.

---

מאחור המושבים נוחים וגם המרווח לרגליים נאות, אולם הגג הנמוך יחסית ומרווח הכתפיים המוגבל נותנים תחושה צפופה לשלושה מבוגרים, למרות שיש כאן יותר מקום ממה שתצפו לו; הנוסע המרכזי יושב מעט גבוה מהחברים שלצידו, ולכן גם המרווח לראשו יהיה מעט מוגבל יותר. מולו יש מדרגת הינע קטנה, מעליה פתחי מיזוג ושקעי טעינה לניידים.

תא המטען מכיל 480 ליטרים, הדלת החמישית מאפשרת ניצול מיטבי שלו, הגם שסף ההעמסה והריצפה גבוהים באופן יחסי. מתחת למגש (הניתן לכיוון לשני מצבים) ישנו גלגל חלופי.

ברכב ההדגמה שוכן בתא המטען סאב וופר של JBL, המתקבל בתשלום נוסף (יחד עם הרמקולים המשודרגים ברכב), ואיכות הצליל ברכב טובה, רק שיש לקחת בחשבון את הנפח היחסי שהוא תופס, המגיע על חשבון נפח ההעמסה של המשפחה המטיילת.

רנו ארקנה E-TECH Hybrid – אבזור, מחיר

כבר בגרסת הכניסה של הדגם ההיברידי (178 אלפי שקלים) תקבלו בארקנה קישוריות לאפל ולאנדרואיד, מצלמה אחורית וחיישני חנייה אחוריים, חיישני גשם ואורות, כניסה ללא מפתח וזיהוי התקרבות לרכב או התרחקות ממנו.

דגם הטקנו Techno הנבחן (181 אלפי שקלים) מוסיף מערכת מולטי-סנס, לבחירת מצבי נהיגה שונים, המשפיעים על תגובת המנוע, העברת ההילוכים, קשיחות ההגה, צליל המנוע ועוד.

מעבר לכך, תקבלו כאן תאורת אווירה מלפנים, משטח טעינה אלחוטית, חיישני חנייה גם מלפנים, גימור כרום, ריפוד בד המשולב כאן בשוליים של המושבים בעור טבעוני ועוד;

גג שמש או פנורמי אינו אפשרי בדגם, ורמת הגימור הגבוהה ביותר, שמוסיפה תפעול חשמלי למושבים הקדמיים המחוממים, חישוקי 19" ועוד – אינה משווקת בארץ.

הדגם משווק בארץ גם בגרסת בנזין טורבו מיילד הייבריד, במחירים שבין 162 – 164 אלפי שקלים.

רנו ארקנה E-TECH Hybrid – בטיחות

דגם הטקנו הנבחן זוכה בציון בטיחות 4 מתוך 8.

יש כאן 6 כריות אוויר, בלימת חירום גם בפני הולכי רגל או רכב דו גלגלי, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, בקרת שיוט אדפטיבית כאמור , זיהוי רכב בשטח מת, שמירה אקטיבית על נתיב, התרעה על תנועה חוצה מאחור והתרעה על היסח דעת נהג.

רנו ארקנה E-TECH Hybrid – מנוע, הנעה, צריכת דלק

הדגם שהגיע אלינו למבחן הוא הדגם ההיברידי HEV. לרשותו מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ל', המפיק 94 כ"ס והמומנט – 15.1 קג"מ. יחד עם המנוע החשמלי ההספק המשולב עולה ל-143 כ"ס.

הביצועים של הדגם מדברים על 10.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. תיבת ההילוכים בדגם זה רציפה; צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת עומדת על 21.2 ק"מ לליטר.

בפועל, תנאי המבחן השונים הראו על שיוט נינוח שמשיג צריכת דלק נמוכה וקרובה מאד למוצהר – 20.4 ק"מ לליטר, בעוד שנהיגה נמרצת, או במעלה הררי, במיוחד כשהסוללה החשמלית כמעט שאינה טעונה והנטל מונח בעיקר על כתפי מנוע הבנזין – הצריכה עלתה ל- 15.3 ק"מ לליטר.  

הממוצע הסופי של ימי המבחן ושל מאות רבות של קילומטרים הראה 17.2 ק"מ לליטר, וזה נתון מצוין לרכב מסוגו.

רנו ארקנה E-TECH Hybrid – נוסעים

בעיר הארקנה שקטה למדי, הבידוד מרעשי החוץ איכותי, והסוללה החשמלית דואגת להיטען מספיק כדי שניתן יהיה לנוע חשמלית וחרישית, כל עוד לא תאיצו בה מדי; המעברים בין חשמל לבנזין מתבצעים באופן חלק וכמעט שאינו מורגש.

המתלים כאן די נוקשים, ומעבר מעל לפגמים בכביש לא תמיד מרוסן כהלכה. לצמד המנועים יש כוח מספק לכל מטלה או השתלבות עירונית, במיוחד כשהמומנט החשמלי זמין כל עת, ומאפשר תגובה מיידית ללחיצה על הדוושה. השילוב החשמלי יכול לתת תחושה מעט מלאכותית לשתי הדוושות, כמעין ויברציות קלות.

שילוב חיישני החנייה ההיקפיים והמצלמה מסייעים בתמרון העירוני, בשל חלון אחורי נמוך ומשופע, ממנו נחסך כאן משום מה מגב אחורי, מחיר שמשלמים רוב נהגי הפנאי-קופה.

מחוץ לעיר רעשי רוח או כביש מתחילים להישמע במהירות תלת ספרתית גבוהה, אך לא באופן שיטריד מי מהנוסעים. כאן נוקשות המתלים גורמת לרכב לנוע על ציריו גם בכביש גלי, ופחות לגהץ אותו.

אופי הרכב והיכולות הדינאמיות שלו מעודדות להשתמש בעיקר בתוכנית "My sense" שבבורר תוכניות הנהיגה, שהוא בעצם המצב הרגיל, או בחסכוני, פחות בספורט, שאמנם מחדד מעט את תגובת הדוושה ומקשיח את פעולת ההגה, אך לא באמת נחוץ בארקנה.

כשהסוללה החשמלית כמעט מרוקנת, מנוע הבנזין האטמוספרי לא תמיד יאפשר האצות או עקיפות מהירות, וחשוב לשים לכך לב. מעבר לכך, כשמנוע הבנזין מסייע בהטענת הסוללה, הטורים לפתע קופצים אל על, ללא קשר ללחץ על דוושת התאוצה, וזה נותן תחושה מעט מוזרה ורועשת של קיקדאון לא רצוני, וגם ללא דחיפה בגב שמתלווה אליו.

באופן כללי, כל עוד לא תצפו מהארקנה לתאוצות מרשימות, וכשאיסוף המהירות ייעשה באופן לינארי ורגוע – לא תחושו במחסור בכוח או במגבלה כלשהי.

במורד או בכבישים אופקיים תחושו אפילו שהארקנה רוצה לאסוף מהירות גם היכן שזה לא נחוץ, וכאן, כשתרצו להשתמש כבלימה הרגנרטיבית כדי לחוס על הבלמים – זו האחרונה לא מספיק נושכת, ונדרש שימוש די תכוף בדוושת הבלם.

בכביש מפותל מפתה ו/או במעלה הררי ישנה מגבלה גדולה של מחסור בכוח, המנוע נוטה לזנק מעלה בטורים וקולו נשמע היטב בתא הנוסעים, אך העניין לא מגובה בדחיפה מוחשית של הרכב קדימה, וזה די מיותר כאן. כדאי תמיד למצוא את הנקודה במרכז הדוושה, שיאפשר להאיץ או לשמור על מהירות ללא דרמות קוליות של המנוע.

יחד עם זאת, ההגה במשקל טוב ואינו קל מדי, זוויות הגלגול לא גבוהות, וגם רמת האחיזה גבוהה, מה שיקנה לנהג ביטחון רב וישמור אותו במסלול שתיכנן מלכתחילה.

רנו ארקנה E-TECH Hybrid – מסכמים

לרנו ארקנה יש כמה חוזקות ברורות, שחשובות כמעט לכל נהג – מרכב הפנאי-קופה נאה ומיוחד, לא נפוץ ומזכיר בעיקר מרכב מסגנון דומה אצל מותגי הפרימיום.

מעבר לכך, הארקנה יודעת להיות חסכונית מאד, וכמעט אדישה לסגנון הנהיגה או לאופי הכבישים, והיא תמיד תוביל לנתון צריכה בפועל שהוא פנטסטי.

תא הנוסעים איכותי, נאה, ואפילו מרווח במידה, כל עוד לא תנסו לדחוק 3 מבוגרים שהם בגובה ממוצע פלוס מאחור.

גם האבזור לקבוצת המחיר הזו מספק, אך מי שחייב מושב מוזז חשמלית, גג שמש או ריפודי עור מלאים, הארקנה אינה הכתובת עבורו.

המערכת ההיברידית מרשימה אמנם בצריכת הדלק, ובפעולתה השקטה והחלקה, אך מנגד, אינה חזקה, ובכביש המהיר דורשת תשומת לב מיוחדת לפני עקיפה או האצה במעלה הררי, במיוחד כשהסוללה כמעט שאינה טעונה.

מעבר לכך, הכיול הנוקשה וה"ספורטיבי" של המתלים אינו תואם את האופי של המנועים והיכולות של רכב פנאי משפחתי בכלל ושל הארקנה בפרט, ורק גורם לכך שמעבר בכביש משובש או מעל לפסי האטה והרעדה יורגשו היטב בתא הנוסעים.

יחד עם זאת, נהגים מתונים, או אלה שמבלים את מרבית זמנם כנהגים בסביבה עירונית – לא יחושו במחסור הכוח ורק ייהנו מהיתרונות של המערכת הזו שצוינו, בעיקר מהחיסכון הניכר בדלק. ועבור רבים – זה הקלף המנצח.

RENAULT ARKANA E-Tech Full Hybrid Techno

מחיר (₪) 180,990
אורך (מ') 4.568
רוחב (מ') 1.821
גובה (מ') 1.576
בסיס גלגלים (מ') 2.72
משקל עצמי (ק"ג) 1,510
נפח תא מטען / כשהמושבים מאחור מקופלים (ל') 480 / 1,263
מרווח גחון (ס"מ) 20
צריכת בנזין ממוצעת – ק"מ לליטר (מוצהר/ מבחן)  20.4/ 17.2
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) בנזין, 1,600 
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) 4, מנוע חשמלי 1.2 קווט"ש
תיבת הילוכים, הנעה רציפה, קדמית
הספק מנוע (כ"ס) 143
מומנט (קג"מ) 15.1
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') 10.8
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) 3 / 100,000

רכבים למכירה

מודיעין עילית

רנו FLUENCE COMFORT 2014

₪ 12,500
1,598 סמ"ק
198,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

רנו CAPTUR EXPRESSION 2013

₪ 16,000
898 סמ"ק
129,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

רנו CLIO LIFE 2015

₪ 18,000
1,197 סמ"ק
130,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
קריית עקרון

רנו CAPTUR RESSION PACK 2014

₪ 23,000
1,197 סמ"ק
135,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

רנו CLIO LIFE 2016

₪ 25,300
1,197 סמ"ק
180,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

רנו CLIO EX PACK PLUS 2019

₪ 29,000
1,461 סמ"ק
205,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

רנו CLIO EX PACK PLUS 2017

₪ 31,600
1,197 סמ"ק
123,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חיפה

רנו KADJAR LIFE 2017

₪ 35,000
1,197 סמ"ק
150,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

רנו CAPTUR EXPRESSION 2017

₪ 36,000
1,197 סמ"ק
84,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו KADJAR LIFE 2017

₪ 40,000
1,197 סמ"ק
152,916 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
באר טוביה

רנו KADJAR ZEN 2017

₪ 44,900
1,197 סמ"ק
148,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
רמת השרון

רנו GRAND COUPE INTENSE 2018

₪ 44,900
1,461 סמ"ק
250,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פתח תקווה

רנו KADJAR LIFE 2017

₪ 46,000
1,461 סמ"ק
175,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו CLIO LIFE 2019

₪ 46,615
1,197 סמ"ק
79,912 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

רנו MEGANE INTENSE 2019

₪ 48,000
1,461 סמ"ק
90,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
באר טוביה

רנו MEGANE ZEN 2019

₪ 54,900
1,461 סמ"ק
161,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
באר טוביה

רנו KANGOO UTHENTIC 2SD 2020

₪ 55,000
1,461 סמ"ק
139,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

רנו CLIO ZEN 2022

₪ 55,770
999 סמ"ק
91,372 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו MEGANE INTENSE 2021

₪ 57,400
1,461 סמ"ק
98,067 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו MEGANE INTENSE 2021

₪ 57,400
1,461 סמ"ק
93,320 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו MEGANE INTENSE 2021

₪ 61,300
1,461 סמ"ק
86,298 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

רנו CLIO INTENSE 2021

₪ 63,000
1,332 סמ"ק
62,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

רנו MEGANE INTENSE 2019

₪ 65,000
1,461 סמ"ק
170,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
באר טוביה

רנו GRAND SCENIC INTENSE 2021

₪ 65,000
1,332 סמ"ק
150,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו MEGANE INTENSE 2021

₪ 65,400
1,461 סמ"ק
103,288 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו MEGANE INTENSE 2021

₪ 65,900
1,461 סמ"ק
68,374 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו CLIO ZEN 2021

₪ 66,235
999 סמ"ק
91,800 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
אזור

רנו CLIO INTENSE 2021

₪ 67,000
1,332 סמ"ק
101,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו MEGANE INTENSE 2021

₪ 68,300
1,461 סמ"ק
87,674 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו MEGANE INTENSE 2021

₪ 70,900
1,461 סמ"ק
71,897 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 71,675
1,332 סמ"ק
99,476 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

רנו MEGANE INTENSE 2021

₪ 75,000
1,461 סמ"ק
187,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 75,145
1,332 סמ"ק
77,902 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 75,415
1,332 סמ"ק
76,816 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 76,725
1,461 סמ"ק
132,134 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 77,215
1,332 סמ"ק
68,511 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 78,500
1,461 סמ"ק
108,364 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 78,500
1,461 סמ"ק
115,480 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 79,155
1,332 סמ"ק
61,230 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 79,155
1,332 סמ"ק
59,720 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 79,605
1,461 סמ"ק
109,500 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חדרה

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 79,990
1,461 סמ"ק
115,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 82,495
1,461 סמ"ק
95,189 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 83,545
1,461 סמ"ק
91,978 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 83,995
1,461 סמ"ק
83,536 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 84,495
1,461 סמ"ק
82,275 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 86,000
1,461 סמ"ק
75,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו CLIO RS-LINE 2022

₪ 87,085
999 סמ"ק
18,314 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 87,995
1,461 סמ"ק
73,459 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

רנו MEGANE ZEN 2022

₪ 89,495
1,461 סמ"ק
61,203 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר