close עדכונים bell

איון GAC AION V במבחן דרכים

מבחני רכב

טל אבן ו 2025-11-23

איון-GAC-AION V איון GAC AION V. צילום תמונות: טל אבן

המותג AION מגיע מבית GAC, מותג שנמכר בארץ כבר לפני שנים מספר. כעת הוא חוזר עם דגמים מעודכנים שמציעים הרבה יותר מבעבר, אך גם ההיצע התחרותי שסביבם התרחב מאז לאין ערוך.

האם מוצר טוב, תמחור הגיוני ואחריות ארוכה במיוחד יהפכו אותו למלך הביצה?

יצאנו לבדוק.

 

איון GAC AION V – רקע

מותג AION נוסד בשנת 2017, כשהוא מהווה את החטיבה החדשנית בקונצרן GAC, המטפל במכוניות הנעות על אנרגיות חלופיות. שם חברה-האם הוא קיצור ל-Guangzhou Automobile Co., ואכן, בגואנגז'ו נמצאים משרדי החברה הראשיים.

GAC נחשפה לקהל הישראלי כבר בשנת 2020 עם דגם אחד ויחיד – GE3, ששיווקו המקומי גווע תוך פחות משנתיים לאחר מכן- הרבה בגלל היעדר יכולת לטעינה מהירה, היעדרן של מערכות בטיחות אקטיביות שהפכו כבר אז לסטנדרט בענף, וגם בשל החודשים הסוערים של תחילת מגפת הקורונה, שעצרה את הפעילות העסקית בכל ענף שהוא.

סיבות אובייקטיביות וסובייקטיביות אלה לא עשו למותג חיים קלים באולמות התצוגה, בימים בהם יכלו להיות פתוחים לקהל, אך מאידך, לא היתה אז כמעט תחרות ישירה;

MG, חלוצת המכוניות החשמליות הסיניות העממיות בישראל, שיווקה אז את ה-ZS הקודמת, ולקראת סוף שיווק ה-GE3 השכילה קבוצת יוניון להביא לצידה גם את הג'ילי גיאומטרי C, שנתנה פתרון כולל נכון יותר – וזו האחרונה אכן זכתה לעדנה רבה במכירות המקומיות.

כנראה שלא רק היבואן מעוניין בתחילת שיווק מחודשת של המותג מדף חלק, ולכן גם ההסתערות על כיסו של הלקוח הישראלי היא תחת כנפי AION בעיקר, גם היצרן לא מזכיר כלל את השם GAC על גבי המרכב עצמו – יש רק כיתובי AION גדולים בחזית ומאחור, בגרסה המקומית בכל אופן, והשם GAC מופיע רק בכיתוב המקומי במסגרת של לוחיות הרישוי.

יחד עם זאת חשוב לציין, שקבוצת GAC מהווה את אחד מהשחקנים הגדולים בעולם בייצור מכוניות חשמליות – כך שמדובר בגב איתן – של היצרן ושל היבואן כאחד.  

--- 

דגם ה-V הושק לראשונה בסין בשנת 2020, והדגם הנוכחי שהגיע לארץ הוא הדור השני שלו, שהושק ב- 2024, והחל להימכר בסין תחילה כבר ביולי באותה השנה.

הדגם משתמש בפלטפורמה העדכנית ביותר של קונצרן GAC, ונעשה כאן שימוש ב-AI, לצד לידר, מצלמות וחיישנים רבים שסובבים את הרכב ומסייעים לו להתמודד באופן מתקדם בתוך התנועה שסביבו, ובהתאם לתשתיות מסביב.

איון GAC AION V – עיצוב חיצוני, מימדים

דגם ה-V מקבל מראה חיצוני מובחן משאר העדר שסביבו, וזה אומר ללא פסי לד מחברים בין פנסי הלד מלפנים ומאחור, וגם הגג אינו משתפל בחדות בחלקו האחורי במטרה ליצור מראה של דגם קופה;

מהנדסי AION ראו לנגד עיניהם את הפרקטיות לנוסעים כשיש מעל לראשיהם גג גבוה יחסית, וגם תא המטען גדול ושימושי יותר למשפחה המטיילת.

הקווים השונים פחות מתאמצים להיות שונים ממה שראיתם עד כה; פנסי החזית ומאחור מלבניים, אין over kill בקווי מרכב מקושקשים, העיצוב הרבה יותר בוגר ומסודר בעין, המשטחים השונים אחידים ונקיים, וניכר שלא נוצר פה מאמץ מיותר להיות סטייליסטי וספורטיבי. ה-V הוא קודם כל רכב פנאי משפחתי.

עם זאת, רכב ההדגמה שהגיע בכתום וולקנו הבוהק וצועק למרחקים, בשילוב גג לבן – עדיין שואב לא מעט תשומת לב מסביב; זה טוב להפגנת נוכחות של דגם חדש דרך רכב הדגמה של היבואן – לטובת רכישה של הדגם בצבע לא קונבנציונאלי, הייתי מסתכל גם על החום סהרה והכחול גלקסי.

ידיות הרכב שקועות וקופצות החוצה באלכסון – שהוא פחות נוח לפתיחה מידיות שיוצאות בצורת "ח". מהצד חלונות כהים מאחור, קורה D – כאן בלבן – עם עיטורי צורות, חישוקי 19" וחיפויים בשחור לבתי הגלגלים ולחלק התחתי בדלתות.

מאחור ספוילר גג, מגב זעיר וכאמור – מראה מובחן מהעדר, אהבתי את זה שיש בו משהו מן הרטרו.

מידות ה-V מדברות על 4.61 מ' לאורך, 1.88 מ' לרוחב ו- 1.69 מ' לגובה. מרחק הסרנים עומד על 2.78 מ' ומרווח הגחון – 17.1 ס"מ.

איון GAC AION V – עיצוב פנימי, הנדסת אנוש ואיכות חומרים

כניסה ל-V מגלה תא נוסעים בהיר ומזמין. המושבים עטופים בעור רך ונעים מאד למגע. גם שאר החומרים סביב- על הקונסולה המרכזית, על הדלתות ועל הדש בורד – יוקרתיים למראה ולמגע ורכים. רובם מרגישים איכותיים מאד ואיכות ההרכבה בכללותה טובה.

העיצוב שכאן די מזכיר לא מעט מכוניות מודרניות, רבות מהן חשמליות שמגיעות מהמזרח הרחוק: קונסולה רחבה וצפה, 2 תאים לכוסות, שני משטחים להנחת הטלפון – לרוב (כמו כאן)- רק השמאלי משמש כמטען אלחוטי לנייד.

מלמעלה יש מסך גדול במיוחד, קרוב לאפס כפתורים או מתגים, צביעה דו גונית, לוח מחוונים מלבני ודיגיטלי מאחורי ההגה, ותא אחסון גדול בין המושבים, המפצה על אין-תא-כפפות.

ובכן, גם האיון נצמד לפורמט הזה, שכנראה נבחן ונבחר בתור הטוב ביותר והנכון ביותר – בעיקר עבור הנהג הממוצע.

המושבים נוחים מאד, המרווח מלפנים טוב והאווירה הכללית מזמינה, כשאליה מוסיפה נקודות גם תאורת האווירה הרכה והמגוונת (32 גוונים) ברחבי התא.

את תא הכפפות החליפו 2 ווים קטנים ומתקפלים, ההגה דו חישורי ועליו כפתורים שיש ללמוד לתפעל. ידית ההילוכים נמצאת מימין להגה, וממנה גם תפעילו את בקרת השיוט האדפטיבית.

יש כאן כמה גימורי ניקל שמוסיפים טאץ' יוקרתי, בין היתר על ידיות הדלתות הפנימיות – הפועלות באופן מעט שונה וגיליתי שפחות אינטואיטיבי – כנראה שגם לזה מתרגלים בסוף.

הנדסת האנוש המאד אופנתית שמפנה הכל למסך המרכזי הגדול – גם כאן לא מאד אינטואיטיבית בחלקה, בטח לא בזמן נהיגה אז נדרשות פעולות מהירות ולא מסכנות את הנהג ואת יתר הנוסעים.

אמנם כיוונוני המראות והאור הראשי למשל נכנסו למסך המרכזי, אך כיוון פתחי האוורור נותר קונבנציונלי, וטוב שכך.

החיבור לאנדרואיד אוטו מתבצע בשלב זה עם דונגל מיוחד, אך יצוין כי ממש מעבר לפינה צפוי עדכון מהאוויר שיטפל לא רק בהתממשקות אלחוטית לאנדרואיד אוטו, אלא גם שהמערכת תתמוך בעברית, ואז כנראה שהתפעול יהיה פשוט מעט יותר.

---

מאחור פתיחת הדלתות נוחה מאד – כמעט עד 90 מעלות, ונשמרת כאן האווירה היוקרתית והמהודרת – הרבה בזכות העור הרך שעל המושבים והדלתות, הגג השקוף העצום שמעל הנוסעים (המגיע עם כיסוי גלילה אטום), ותאורת האווירה הרכה.

לנוסעים יש כאן לא מעט מקום לרגליים ולראש, ואפילו מרווח הכתפיים טוב לשלושה, באופן יחסי לסגמנט. הרצפה שטוחה, יש כאן יציאות מיזוג, שקע טעינה ואפילו חימום לשני המושבים הקיצוניים;

גב המושבים ניתן להטיה במספר זוויות- עד למצב שכיבה של 137 מעלות; אלה הקדמיים ניתנים להטיה לשכיבה כמעט מלאה – אם תרצו לנוח בעת הטענת הסוללה למשל (יש מצב מנוחה עם שעון מעורר במסך הראשי).

תא המטען מאחור נדיב יחסית בנפחו (427 ליטרים), סף ההטענה לא גבוה, בתוכו בתי הגלגלים גוזלים מעט משטח ההעמסה.

רצפת התא ניתנת להנחה בשני גבהים שונים, מתחתיה תאים קטנים נוספים וערכת ניפוח.

איון GAC AION V – אבזור, מחיר

מחיר דגם ה-V עומד על 166,990 שקלים. אם תרצו שהמרכב יהיה צבוע בצבע מטאלי- תשלמו עוד 1,500 שקלים ועבור צבע מטאלי וצביעה דו גונית לגג (גג לבן במקרה של רכב כתום או כחול כהה) – תידרשו להיפרד מ-1,500 שקלים נוספים.

האבזור עשיר, ביחס לסגמנט וביחס למחיר הדגם, ומלבד העור הטבעוני מדלת לדלת והגג השקוף תקבלו מסכים גדולים – 14.6" למולטימדיה והשליטה במערכות הרכב השונות, לצד מסך בן 8.88" ללוח המחוונים.

בנוסף, מערכת השמע מצוינת וכוללת 9 רמקולים , ממשק אלחוטי לאפל (לאנדרואיד, כאמור, ממש מעבר לפינה בעדכון OTA הקרוב), סייען קולי המזהה את מיקום הדובר ברכב, משטח טעינה אלחוטית חזקה – 50W, חיבור V2L והגה מחומם ומחופה עור טבעוני.

מעבר לאלה- מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות, המצוידים גם באוורור ובחימום, בקרת אקלים דו אזורית, קיפול חשמלי למראות הצד, מצלמות 360 וחיישנים מלפנים ומאחור, תא מטען נפתח חשמלית, כניסה והפעלה ללא מפתח, חיישני גשם ועוד.

 

איון GAC AION V – בטיחות

הדגם מקבל את ציון הבטיחות המכובד 7 מתוך 8. יש כאן 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית בחירום – גם בפני הולכי רגל ורכב דו גלגלי, ומניעה אקטיבית מסטייה מנתיב.

מעבר לאלה, יש כאן בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת התנגשות ברכב בשטח מת, התרעה על עייפות נהג או היסח דעת, זיהוי תמרורים, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, אזהרה לפני פתיחת דלת בעת תנועה חולפת, התרעת התנגשות מאחור ועוד.

יש לא מעט התרעות קולניות, אך נטרולן פשוט יחסית. בכלל, הרכב אוהב לתת לא מעט התרעות קוליות, כמו למשל בעת פתיחה ונעילה של הדלתות, צפצוף בעת פתיחה וסגירה של דלת תא המטען ועוד.

איון GAC AION V – מנוע, הנעה, צריכת חשמל, סוללה

הדגם מגיע עם מנוע חשמלי המפיק 204 כ"ס והמומנט – 24.4 קג"מ. ההנעה קדמית והזינוק ל- 100 קמ"ש מעמידה עומד על 7.9 שניות.

הסוללה בקיבולת 75.3 קווט"ש, מצוידת ביכולת טעינה מהירה בקצב של עד 180 קוו"ט.

בפועל טעינה מ-10 אחוזים ועד לטעינה מלאה לחלוטין ארכו קצת פחות מ-40 דקות, כשבטווח האפקטיבי – 20 עד 80 אחוזים, רוב הזמן הקצב עמד על 155 קוו"ט, והטעינה ארכה כ-20 דקות בלבד. מרשים.

הטווח המקסימלי הנטען הוא 510 ק"מ פר טעינה, בפועל, המבחן הסתיים עם צריכה של 17 קוו"ט לכל 100 ק"מ, ועם סוללה בקיבולת 75.3 קווט"ש, מדובר בטווח ריאלי של 443 ק"מ לטעינה;

יצוין כי המבחן התבצע עד כמה שאפשר בתנאים "אמיתיים" שכללו שיוט מהיר, לעיתים מהיר מאד, עלייה במעלה הררי, כבישים מפותלים ומעוררים, זחילה עירונית בפקקים ועוד. נהגים בעלי אופי נהיגה מאופק יותר- כנראה שישיגו מעט יותר קילומטרים לכל קילו וואט חשמלי.

עוד אציין, שחסר היה לי אינדיקטור סטטיסטי לצריכת חשמל שמאפשר מעקב, כשלמעשה מופיע נתון של צריכת חשמל בנסיעה האחרונה בלבד, או ממוצע ארוך טווח, אך לא ניתן באמת לבחון צריכה על פני כמה מאות ק"מ. עוד דבר שכנראה יטופל בהקדם באמצעות עדכון OTA.      

איון GAC AION V – נוסעים

כבר עם תחילת תנועה ניתן להתרשם מנסיעה רכה ונינוחה, שיכוך פגעי הכביש מצוין, וגם בידוד הרעשים מבחוץ מתעלה ביחס לסגמנט – הן של הרוח והן של הרעשים מהכביש ומהגלגלים.

ניתן לקבוע את מידת הרכות של ההגה, כשבמצב ה"ספורטיבי" הוא אכן מעט פחות רך ונותן תחושה מדויקת ומחוברת יותר, ובמצב הרך הוא רך מאד, רך מדי.

גם את עוצמת הבלמים ניתן להגדיר לפי נסיעה סטנדרטית או ספורטיבית. בזו האחרונה הדוושה פועלת באופן לא פרוגרסיבי והבלימות חריפות מדי, בעיקר בעיר- תעבירו למצב הסטנדרטי והכל ייפתר.

מידת הרגנרציה ניתנת גם היא להתאמה אישית, כאשר המקסימלית אמנם נשכנית, אך לא מגיעה לעצירה מלאה (one pedal).

מחוץ לעיר למנוע אין כוח מתפרץ כפי שהתרגלנו אצל חלק מהמכוניות החשמליות החזקות, אולם הוא חזק דיו, במיוחד במצב ספורט. יש כאן מספיק כוח לכל האצה או עקיפה. גם כאן השיוט מצטיין ברכות ובנוחות, לצד שקט מופתי.

בכביש המפותל מגלים אחיזת כביש טובה, זוויות הגלגול קיימות אך לא מוגזמות, התנהגות השלדה- הגה- בלמים- בולמים יכולה לייצר הנאה מנהיגה כזו, גם אם זה לא הייעוד של ה-V, הגם שכוח המנוע לא מאפשר לנוע בקצב ספורטיבי אמיתי.

איון GAC AION V – מסכמים

דגם ה-V מאופיין בנוחות, באבזור עשיר, ברמת בטיחות גבוהה, בחומרים איכותיים, במרווח פנימי גדול ובנסיעה שקטה ונינוחה מאד, והכל מקופל בתג מחיר תחרותי מאד לסגמנט.

הנסיעה בוגרת, הטווח הריאלי פר טעינה מצוין, המנוע עוצמתי דיו, ובמצב הספורטיבי התגובות שלו מהנות למדי, גם בכביש המהיר; המתלים פועלים היטב וגם העיצוב החיצוני נאה ומיוחד, קצת רטרואי, ובעיקר - מובחן מאד מכלי רכב אחרים על הכביש- וזה לא עניין של מה בכך.

העיצוב הפנימי לעומת זאת מזכיר לא מעט כלי רכב מובילים מהתעשייה העכשווית, יחד עם זאת – האווירה יוקרתית ומזמינה.

הנדסת האנוש ששמה את המסך הגדול במרכז התפעול והעניין – מעט מסורבלת בחלקה, ונקווה שתטופל כבר בעדכונים הבאים. גם היעדרו של תא כפפות עושה את האחסון לפחות נוח ביום יום.

האיון V נותן תחושה של רכב מגובש שסך החלקים שלו גבוה ומשתלם מאד, במיוחד כשזה גם מגובה באחריות הארוכה בענף – 8 שנים מלאות, הן לרכב והן לסוללה, עם מגבלת ק"מ כללית של 160 ו- 200 אלפי ק"מ, בהתאמה.

הדגם נכנס כעת לתוך אוקיאנוס אדום, בניגוד לסיטואציה בסיבוב הקודם- של ה-GAC GE3. כעת שוחים שם כרישים כמו BYD Atto 3 החדש, Geely EX5 (גם הוא מיובא על ידי קב' יוניון), לינק אנד קו 02, Chery FX ואחרים – עדיין, ניכר שהאיון V מביא איתו סל של תועלות ונקודות חוזקה מהאטרקטיביים ביותר בסגמנט;

איון V עשה תיקון, ובגדול- של נקודות החולשה שאפיינו את קודמו ששווק בישראל; קיבולת הסוללה, קצב ההטענה המהירה, האבזור וההדר – כל אלה שופרו והפכו להיות ממובילי הקטגוריה, וכשהמחיר האטרקטיבי מרחף מעל, הדגם יכול למצוא עצמו בצמרת הקטגוריה, ובתור אחת מהרכישות המשתלמות ביותר.

GAC AION V

מחיר (₪) 166,990
אורך (מ') 4.605
רוחב (מ') 1.876
גובה (מ') 1.686
בסיס גלגלים (מ') 2.775
משקל עצמי (ק"ג) 1,860
נפח תא מטען/ כשהמושבים האחוריים מקופלים (ל') 427 / 1,600
מרווח גחון (ס"מ) 17.1
טווח נסיעה לטעינה מלאה (ק"מ) (מוצהר/ ממוצע מבחן) 510 / 443
הספק מנוע (כ"ס) 204
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') 7.9
קיבולת סוללה (קווט"ש) 75.3
משך טעינה ביתית AC (100%-0%)(דק') 510
משך טעינה מהירה DC (80%-30%) (דק) 18
קצב טעינה מקסימלית (מהיר DC/ ביתי AC) (קווט"ש) 180 / 11
משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם) 8 / 160,000

משך אחריות על מערכת חשמלית (סוללה)

(שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם)
8 / 200,000

 

אודות המחבר

טל אבן

חי ונושם את ענף הרכב מילדות.

לשעבר מנהל המותגים אלפא רומיאו ויגואר ומנהל פיתוח עסקי בחברת ליסינג בינלאומית.

מזה 15 שנים בעלים של Even Better, המספקת שירותי ייעוץ, ליווי וקניינות בתהליכי רכישה של רכבי יוקרה וציי רכב לחברות.

מרצה בפורומים עסקיים שונים, מפרסם מאמרים מקצועיים בכתבי עת עסקיים, משמש כמנטור בתחומי אוטומוטיב ליזמים בסטארטאפ אקדמי, וכתב רכב ראשי בקבוצת גלגלים למעלה מעשור. 

רכבים למכירה

הוד השרון

רנו MEGANE II BUISNESS 2008

₪ 6,000
1,598 סמ"ק
287,416 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
רחובות

שברולט CRUZE 1.6 LS LS 2012

₪ 11,111
1,598 סמ"ק
80,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

סקודה FABIA ELEGANCE 2009

₪ 12,500
1,598 סמ"ק
170,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

אלפא רומיאו ALFA MITO PROGRESSION 2011

₪ 12,500
1,368 סמ"ק
112,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

קיה CEED LX 2015

₪ 14,900
1,591 סמ"ק
160,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

סוזוקי SX4 GLX-HB 2009

₪ 15,000
1,586 סמ"ק
158,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
מודיעין עילית

יונדאי I10 INSPIRE 2011

₪ 19,500
1,086 סמ"ק
89,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
עומר (יישוב)

רנו CLIO EX PACK PLUS 2017

₪ 28,000
1,197 סמ"ק
140,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נהריה

ניסאן MICRA VISIA 2017

₪ 30,000
1,198 סמ"ק
55,364 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

קיה SPORTAGE URBAN 2014

₪ 42,000
1,998 סמ"ק
104,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

רנו CLIO INTENSE 2020

₪ 62,000
1,332 סמ"ק
104,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
עפולה

רנו CLIO RS-LINE 2022

₪ 65,000
999 סמ"ק
53,609 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

יונדאי IONIQ HYBRID SUPREME 2017

₪ 67,900
1,580 סמ"ק
129,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

קיה STONIC LX 2021

₪ 73,000
998 סמ"ק
81,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פצאל

טויוטה COROLLA HSD SDN SUN 2019

₪ 76,600
1,798 סמ"ק
125,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כמון (יישוב)

דאציה DUSTER EXPRESSION 2023

₪ 79,000
1,332 סמ"ק
80,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נצרת עילית

יונדאי TUCSON 0PENSKY PLUS 2018

₪ 90,000
1,999 סמ"ק
105,068 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
קריית גת

קיה OPTIMA HEV PREMIUM 2020

₪ 100,000
1,999 סמ"ק
85,936 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ירושלים

סקודה KODIAQ BUSINESS 2020

₪ 108,000
1,498 סמ"ק
105,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

בי ווי די ATTO 3 COMFORT 2023

₪ 118,000
0 סמ"ק
43,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
תל אביב-יפו

פיג'ו 3008 ACTIVE PACK 2022

₪ 120,000
1,499 סמ"ק
46,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
כפר יונה

מיצובישי PAJERO DAKAR 2015

₪ 127,000
3,200 סמ"ק
133,000 ק"מ
חמישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

יונדאי GENESIS G70 ELEGANT 2021

₪ 129,770
1,998 סמ"ק
99,000 ק"מ
רביעית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

מרצדס S560E ULTIMATE ES 2019

₪ 330,000
2,996 סמ"ק
138,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
טמרה

מרצדס GLC300E 4MATIC COUP AMGSEP 2021

₪ 332,000
1,991 סמ"ק
72,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
טמרה

מרצדס GLC300E 4MATIC COUP AMGSEP 2021

₪ 335,000
1,991 סמ"ק
72,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

רובר DISCOVERY HSE 2021

₪ 335,000
2,997 סמ"ק
118,323 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

פורשה TAYCAN 2021

₪ 355,770
0 סמ"ק
73,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

פורשה TAYCAN 4S 4S 2022

₪ 497,000
0 סמ"ק
67,376 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

מרצדס SL 55 AMG EDITION 2023

₪ 888,770
3,982 סמ"ק
28,091 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר